Zgłaszanie naruszeń

Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój informuje o możliwości zgłaszania istotnych nieprawidłowości, tj. naruszeń prawa, procedur lub standardów etycznych związanych z działalnością Uzdrowiska.

Ma na celu umożliwienie zgłaszania (także anonimowego) przez pracowników, byłych pracowników oraz kontrahentów Uzdrowiska dostrzeżonych nadużyć lub naruszeń prawa albo wewnętrznych procedur uzyskanych w kontekście związanym z działalnością Spółki. Zgłoszenia mogą pomóc w zapobieganiu szkodom i wykrywaniu niebezpieczeństw oraz zagrożeń dla Spółki, mają także na celu ochronę interesu publicznego.

Zgłoszenia mogą dotyczyć m.in. naruszenia przez określone osoby przepisów prawa (w zakresie wskazanym Dyrektywą UE 2019/1937, czyli m.in. zdrowia publicznego, ochrony konsumentów, ochrony prywatności i danych osobowych, przepisów podatkowych, zamówień publicznych), ale także naruszenia zasad etycznych.

Zgłoszenie o naruszeniu może zostać przesłane za pośrednictwem jednego z poniższych kanałów:

  • dedykowana skrzynka e-mail naruszenia@gozdroj.pl
  • formularz dostępny pod adres https://naruszenie.gozdroj24.pl
  • zgłoszenie na piśmie
  • za pośrednictwem numeru telefonu (32)449 2101
  • osobiście poprzez spotkanie w siedzibie firmy

Zachęcamy do skorzystania z dedykowanej platformy.